Nofruit bv
Industrieweg 3D
5262 GJ Vught
Telefoon: 073- 65 77 883 (maandag t/m vrijdag bereikbaar tot 20.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur)
email: hallo@nofruit.nl
Facebook: messenger
Openingstijden: We zijn maandag t/m vrijdag aanwezig tussen ongeveer 9.00 en 17.00 uur.
* Showroom alleen op afspraak! *
Nog wat saaie, maar soms handige gegevens:
KVK 57232067
BTW NL 852493332 B01
Bankrekening gegevens:
IBAN: NL46 RABO 0123 1359 74
BIC: RABONL2U
Zakelijk bestellen? Dat kan. We kunnen een zakelijk account voor je maken. Mail je gegevens naar nofruit en we maken een account voor je waarmee je je bestelling(en) kunt beheren en je facturen kunt inzien.
LET OP! Vanwege enorme drukte zijn onze levertijden langer dan normaal.
De levertermijn is afhankelijk van het product dat je bestelt:
Bij ons kun je betalen in een beveiligde omgeving met iDeal, MisterCash (bancontact), CreditCard, PayPal of je kunt de factuur betalen via online bankieren bij je bank. Dit kan eventueel ook achteraf na levering. Je ontvangt de factuur via email na de bestelling. De betaaltermijn is 14 dagen. Als je hebt aangegeven dat je je bestelling bij ons komt ophalen, dan kun je ook contant betalen. Helaas bieden we op dit moment nog geen pinbetaling.
Geen stress! Waarschijnlijk kunnen we je bestelling gewoon nog terug vinden. Bel (073-6577883) of mail ons even. Dan kunnen we je bestelling verder voor je afronden.
De verzendkosten zijn per product anders. Binnen Nederland is het € 15,75 en naar België € 18,50. Bij onze andere producten is het transport vaak meer specifiek maatwerk. Houdt rekening met kosten tussen 50,- en €150,- voor grotere producten.
Wil je van te voren weten wat de kosten zijn? Stuur gewoon even een mail
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.
Als je bestelde artikelen klaar zijn laten we dit via email aan je weten. We stellen dan een afleverdag aan je voor. Op de dag zelf krijg je nog een track&trace van de vervoerder. Mocht dit niet uitkomen kun je ons bellen of mailen, dan spreken we iets anders af. De levering gaat via TransMission en in principe moet er voor ontvangst getekend worden. Dit mag eventueel ook door b.v. de buren gedaan worden hoor. Mocht je niet thuis zijn op het moment van leveren, dan krijg je van de chauffeur een “niet-thuiskaartje” in de bus. Op dat kaartje staat het telefoonnummer van het dichtstbijzijnde TransMission depot, zodat je zelf een nieuwe afspraak kan maken.
Bestellen is heel simpel.
Je kan de verschillende ontwerptools doorlopen, producten hier ontwerpen en in je winkelmandje plaatsen. Van hieruit kan je eenvoudig de bestelling afronden. Je geeft je adresgegevens, email en eventueel je telefoonnummer op. Ook bestaat de mogelijkheid om een account aan te maken. Hiermee kan je de status van je bestelling online volgen. Na de samenvatting kan je kiezen voor verschillende betaalmethodes.
Mocht bovenstaande toch niet lukken, kan je altijd een email sturen naar hallo@nofruit.nl
Nou en of! We kunnen in onze showroom diverse kussens laten zien (dus de stof, vulling en afwerking kun je zien, uitproberen en testen). Ook hebben we de MATE staan en diverse mooie banken.
Onze showroom zit op de Industrieweg 3d te Vught. Graag even een afspraak maken, dan zorgen we dat iemand je goed kan helpen! Een afspraak maken kan per mail naar info@nofruit.nl, of telefonisch op 073-6577883
Ja! Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Kijk anders ook eens bij onze GERUSTSTELLENDVOORJOU garanties. Daar stellen we je helemaal gerust over wat we je allemaal bieden.
Zelfs cadeaubonnen maken we op maat :-). Dus voor elk bedrag en gepersonaliseerd :-) Stuur ons een mail met het gewenste bedrag en voor wie (of voor welke gelegenheid) en dan maken we een gezellige bon. Die sturen we per post of per mail. Wat jij wil. Je krijgt dan een factuur om de bon te betalen. Na ontvangst van de betaling is de bon actief
Goede vraag. Je bestelling wordt meestal speciaal voor jou op maat gemaakt. In dat geval kun je je bestelling dus niet retourneren. Maar omdat we willen dat je blij wordt van je bestelling denken we graag met je mee over een (letterlijk) passende oplossing. Neem daarvoor even telefonisch (073-6577883) of per mail contact met ons op. Als je een voorraad-artikel hebt besteld, dan is ruilen of retourneren wel mogelijk. Wel binnen 14 dagen. Lees hier meer.
Dat is apart, de site past zich automatisch aan het formaat van je apparaat aan. Al is het natuurlijk fijner om de afbeeldingen op laptop of desktop te bekijken.
Stuur je ons een mailtje of bel je ons even op 073-6577883? Dan denken we mee (en kunnen we de site nóg verder verbeteren).
Dankjewel alvast!
He, dat is balen.
Is onze vervoerder TransMission niet geweest op de in de "track&trace" aangegeven tijd?
Erg vervelend, maar houd een kleine marge aan voor files, verkeerslichten en pauzes....De track&trace tijd wordt dan wel ge-updated.
Heb je de bel niet gehoord of was je onverwacht niet thuis? De bezorger laat in de meeste gevallen een niet-thuis-kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat een telefoonnummer waarmee je zelf een nieuwe bezorg-afspraak kunt maken. In veel gevallen probeert de chauffeur ook bij je buren te bezorgen.
Als je op een Waddeneiland of in België woont, dan kan het zijn dat levering op de afgesproken dag niet lukt, dan wordt de eerstvolgende werkdag bezorgd.
Is je pakket niet compleet geleverd? Alles uitgepakt en zak leeggeschud? Bel of mail ons meteen even, dan kijken we na wat er aan de hand is!
Niet blij met ons of onze producten of service? Het kan natuurlijk dat je ondanks al onze liefde en aandacht toch een klacht over ons hebt... En daar balen we écht net zo van als jij.
Uiteraard is het ons streven om je een perfect product af te leveren. Omdat het om maatwerkproducten gaat en we hier met "live" mensen werken is er altijd een kans dat iets niet helemaal geleverd is volgens jouw (opgegeven) wensen. Geen probleem. Stuur gewoon even een mailtje naar info@nofruit.nl (het liefst met foto's) en we zullen binnen een dag een inhoudelijke reactie geven hoe we het gaan oplossen voor je. En uiteraard is even bellen op 073-6577883 ook een makkelijke manier om ons te bereiken.
Komen we er samen niet uit? (wat we ons niet voor kunnen stellen hoor). Dat kan je altijd contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website: www.sgc.nl
Je kunt ook je klacht indienen bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Onze reviews verzamelen wij via Trustpilot. Meer informatie hierover kan je vinden op deze pagina.
Nou en of, hele mooie kussens zelfs! Je vind ze op deze site
We hebben oneindig veel kussens gemaakt. We hebben verschillende voorbeelden staan op onze inspiratie-pagina, op Facebook en Instagram. En natuurlijk op Pinterest
Dat kan sowieso bij onze showroom in Vught, maar onze kussens liggen ook op veel terrassen in Nederland en Belgie. Dus lekker bij jou in de buurt even proefzitten (of proeven en zitten)? Hierbij per provincie een lekker adresje, maar er zijn er veel meer. Mail ons maar even en je krijgt een tip op maat!
De MATE wordt standaard gemaakt van onbehandeld berkenmultiplex van 18 mm. Daarnaast is er ook een variant met een witte HPL toplaag geperst op berkenmultiplex. Die kun je dus ook lekker buiten zetten!
De MATE is er eigenlijk in 1 model. Er zijn wel 2 maten (éénpersoons en loveseat). Daarnaast is de MATE ook als heerlijke schommelstoel te bestellen.Je kunt kiezen uit 2 materiaal-uitvoeringen (berken-mulitplex met of zonder witte HPL laag)
"Waarom heten jullie eigenlijk Nofruit?" Die vraag komt minstens één keer per week voorbij. En daar zijn we blij mee. Dus waarom heten we zo? Nou, …onder andere daarom dus…
Tot 2012 heetten we LoungeCreator. Niks mis mee, maar we zochten een naam die ons niet zou beperken in wat we ‘doen’ als bedrijf. Als Nofruit, kunnen we van alles ontwerpen en maken. Zo lang het dus maar geen fruit is.
Bovendien wilden we een naam die lekker blijft hangen en niet doorsnee is. Een naam die is zoals wij zijn: “een beetje gek”. We willen met onze naam Nofruit zorgen voor een lach op je gezicht. Of in ieder geval een vraagteken ;-)
Wie weet! Misschien zitten we op jou te wachten en weten we het zelf niet eens :-). We zijn een klein, groeiend, creatief bedrijf en we geven talent graag de ruimte.
Openstaande leuke functies op dit moment kan je hier vinden.
Mail waarom wij jóu nog missen in ons team naar lennaert@nofruit.nl