Nofruit bv
Industrieweg 3D
5262 GJ Vught
Telefoon: 073- 65 77 883 (maandag t/m vrijdag bereikbaar tot 20.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur)
email: hallo@nofruit.nl
Facebook: messenger
Openingstijden: We zijn maandag t/m vrijdag aanwezig tussen ongeveer 9.00 en 17.00 uur.
* Showroom alleen op afspraak! *
Nog wat saaie, maar soms handige gegevens:
KVK 57232067
BTW NL 852493332 B01
Bankrekening gegevens:
IBAN: NL46 RABO 0123 1359 74
BIC: RABONL2U
Natuurlijk kan dat, graag zelfs! Bij het invullen van je gegevens kies je voor 'zakelijk', zodat je ook je bedrijfsnaam kunt invullen. Bestel je zakelijk vanuit België? Dan kun je ook je BTW-nummer invullen, zodat de BTW intracommunautair verlegd wordt.
Wil je speciale afspraken maken? Neem contact op, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.
De levertermijn is afhankelijk van het product dat je bestelt:
Wil je vooraf graag weten waar je aan toe bent? Neem dan even contact op.
Bij ons kun je betalen in een beveiligde omgeving met iDeal, MisterCash (bancontact), CreditCard, PayPal of je kunt de factuur betalen via online bankieren bij je bank. Dit kan eventueel ook achteraf na levering. Je ontvangt de factuur via email na de bestelling. De betaaltermijn is 14 dagen. Als je hebt aangegeven dat je je bestelling bij ons komt ophalen, dan kun je ook contant betalen. Helaas bieden we op dit moment nog geen pinbetaling.
Geen stress! Waarschijnlijk kunnen we je bestelling gewoon nog terug vinden. Bel (073-6577883) of mail ons even. Dan kunnen we je bestelling verder voor je afronden.
De verzendkosten voor standaard orders zijn €15,75 binnen Nederland en €18,50 naar België.
Voor kussens op plank zijn de verzendkosten €50,-. Dit wordt verstuurd met een meubeltransporteur. Zij vragen vooraf altijd om een bevestiging van het levermoment.
Heb je hele speciale afmetingen of een bank besteld, dan gelden andere tarieven en voorwaarden. Dit bespreken we altijd vooraf.
Je ontvangt altijd een e-mail met daarin een verwachte leverdatum. Mocht dat niet uitkomen, neem dan even contact op.
Ja, alle prijzen in je offerte en op de site zijn inclusief 21% BTW. Op je factuur staat de BTW apart vermeld.
Belgische zakelijke klanten kunnen een directe factuur zonder BTW krijgen, als je bij de bedrijfsgegevens het BTW nummer invoert. Dit wordt dan automatisch in de volgende stap verrekend.
Wanneer je bestelde artikelen klaar zijn laten we dit via email aan je weten. We geven dan een leverdag aan je door. Mocht dit niet uitkomen kun je ons bellen of mailen, dan spreken we iets anders af. Op de dag zelf krijg je nog een Track&Trace van de vervoerder.
De levering gaat via TransMission en in principe moet er voor ontvangst getekend worden. Dit mag eventueel ook door bijvoorbeeld de buren gedaan worden hoor. Mocht je niet thuis zijn op het moment van leveren, dan krijg je van de chauffeur een “niet-thuiskaartje” in de bus. Met dat kaartje kun je zelf een nieuwe afspraak maken.
Eventueel kun je ook een briefje op je deur plakken met instructies voor de chauffeur, om het pakket ergens neer te leggen bijvoorbeeld. Dit kun je ook vooraf al aan ons doorgeven, dan geven wij het weer door aan de chauffeur. Let wel op dat je daarmee goedkeuring geeft om het pakket achter te laten terwijl je zelf niet thuis bent.
-
Heb je een kussen op plank besteld? Dan wordt je bestelling via BK Transport geleverd. Wanneer je bestelling klaar is, ontvang je van ons ook nog een mail waarin we aangeven wanneer BK bij je langs zal komen. Zij zullen je ook nog een mail sturen waarin je akkoord moet geven op het levermoment. Komt het niet uit? Dan kun je zelf een ander moment kiezen.
-
Voor specialere bestellingen, zoals banken, stemmen we de levering altijd vooraf met je af.
Bestellen is heel simpel.
Je kan de verschillende ontwerptools doorlopen, producten ontwerpen en in je winkelmandje plaatsen. Van hieruit kan je eenvoudig de bestelling afronden. Je geeft je adresgegevens, email en eventueel je telefoonnummer op. Ook bestaat de mogelijkheid om een account aan te maken. Hiermee kan je de status van je bestelling online volgen. Na de samenvatting kan je kiezen voor verschillende betaalmethodes.
Mocht je er toch niet zelf uitkomen, mag je altijd een e-mail sturen naar hallo@nofruit.nl
Of kijk eens op onze Academy voor tips, tricks en handige video's.
Soms is het gewoon even fijn om te voelen of proef te zitten. Dat snappen wij hoor, maar voordat wij een afspraak inplannen, proberen wij altijd zoveel mogelijk op afstand met je af te stemmen. In 9 van de 10 gevallen komen we er dan samen al uit. Scheelt jou ook weer een paar liter benzine ;-)
Om te beginnen vragen we je altijd om eerst onze gratis stofstalen aan te vragen. De beste plek om een stof en kleur uit te kiezen, is thuis op je zitplek. In onze zithoek liggen geen grotere lappen van de stoffen.
Daarnaast geven we je graag vooraf een prijsindicatie. Zo kom je ook niet voor verrassingen te staan. Om je zo snel mogelijk op weg te helpen, mag je ons een foto sturen van je zitplek, samen met je wensen en een ingevuld schema, wat je hier kunt vinden: Tips voor het opmeten
Zo weten we precies wat voor zitplek je hebt, wat je maten zijn en welke wensen je hebt en kunnen we meteen een winkelmandje voor je klaarzetten met ons advies.
Wil je heel graag de verschillende vullingen uitproberen, maar woon je niet in de buurt? Voor €25,- (incl retour zenden) kunnen we een paar proefkussens naar je sturen, zodat je thuis de vullingen kunt uitproberen. In sommige situaties kan het zijn dat je maar uit 1 vulling kan kiezen (bijvoorbeeld wanneer je bank al vrij hoog is).
email: info@nofruit.nl
telefoon: 073-6577883
Ja! Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Daarnaast hebben we onze GERUSTSTELLENDVOORJOU garanties. En die gaan best ver, al zeggen we het zelf.
Zelfs cadeaubonnen maken we op maat, dus voor ieder bedrag en gepersonaliseerd :-)
Stuur ons een mail met het gewenste bedrag en voor wie (of voor welke gelegenheid) en dan maken we een gezellige bon. Die sturen we per post of per mail. Wat jij wil. Je krijgt dan een factuur om de bon te betalen. Na ontvangst van de betaling is de bon actief.
Normaal heb je bij online bestellingen het recht om je bestelling binnen 14 dagen retour te sturen. Omdat wij alle producten speciaal voor jou op maat maken, kan je je bestelling niet retourneren of ruilen. Maar geen zorgen, we zullen je niet zomaar met producten laten zitten die niet goed zijn.
Mocht er iets niet goed zijn, dan zoeken we altijd samen naar de beste oplossing.
Om zeker te zijn dat je juiste keuze maakt, adviseren we je vooraf altijd onze gratis kleurenstalen aan te vragen.
Heb je een kussen besteld in de outlet? Dan kun je deze wel binnen 14 dagen retour sturen. Lees hier meer.
Bekijk ook onze garanties en zekerheden: https://www.maatkussens.nl/over-ons/geruststellend-voor-jou
Dat is apart, de site past zich automatisch aan het formaat van je apparaat aan. Wel raden we aan om het ontwerpen van je product op een desktop of laptop te doen.
Neem even contact met ons op wanneer de site niet lekker meewerkt. Dan kunnen we met je meedenken én onze site verbeteren.
Is onze vervoerder TransMission niet geweest op de in de aangegeven tijd? Erg vervelend, maar houd een kleine marge aan voor files, verkeerslichten en pauzes.
Heb je de bel niet gehoord of was je onverwacht niet thuis? De bezorger laat in de meeste gevallen een niet-thuis-kaartje achter in je brievenbus. Hiermee kun je zelf een nieuwe bezorg-afspraak maken. In veel gevallen probeert de chauffeur ook bij je buren te bezorgen.
Als je op een Waddeneiland of in België woont, dan kan het zijn dat levering op de afgesproken dag niet lukt, dan wordt de eerstvolgende werkdag bezorgd.
Is je pakket niet compleet geleverd? Alles uitgepakt en zak leeggeschud? Of heb je helemaal geen chauffeur gezien terwijl je wel de hele dag thuis was? Bel of mail ons meteen even, dan zoeken we uit wat er aan de hand is en hoe we dat kunnen oplossen voor je.
Niet blij met ons of onze producten of service? Het kan natuurlijk dat je ondanks al onze liefde en aandacht toch een klacht over ons hebt... En daar balen we écht net zo van als jij.
Uiteraard is het ons streven om je een perfect product af te leveren. Omdat het om maatwerk producten gaat en we hier met "live" mensen werken is er altijd een kans dat iets niet helemaal geleverd is volgens jouw (opgegeven) wensen. Geen probleem. Stuur gewoon even een mailtje naar hallo@nofruit.nl (het liefst met foto's) en we zullen binnen een dag (m.u.v. weekenden) een inhoudelijke reactie geven hoe we het gaan oplossen voor je. En uiteraard is even bellen op 073-6577883 ook een makkelijke manier om ons te bereiken.
Komen we er samen niet uit? (wat we ons niet voor kunnen stellen hoor). Dat kan je altijd contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website: www.sgc.nl
Je kunt ook je klacht indienen bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Onze reviews verzamelen wij via Trustpilot. Meer informatie hierover kan je vinden op deze pagina.
Nou en of, hele mooie kussens zelfs! Je vindt ze op deze site.
We hebben oneindig veel kussens gemaakt. We hebben verschillende voorbeelden staan op onze inspiratie-pagina, op Facebook en Instagram. En natuurlijk op Pinterest
Onze kussens, poefjes en banken staan en liggen door de hele Benelux (en soms nog verder). Misschien heb je er zelfs onbewust al ooit op gezeten.
Op deze pagina vind je een aantal toffe plekken waar ze liggen.
Daarnaast kun je voor €25,- een proefset aanvragen, waarin een aantal geschikte test-kussens voor je zitplek zitten om thuis even te testen.
De MATE wordt standaard gemaakt van onbehandeld berkenmultiplex van 18 mm. Daarnaast is er ook een variant met een witte HPL toplaag geperst op berkenmultiplex. Die kun je dus ook lekker buiten zetten!
De MATE is in principe één model. Wel kunnen we 'm maken in verschillende afmetingen. Daarnaast is de MATE ook als schommelstoel te bestellen.
Je kunt kiezen uit 2 materiaal-uitvoeringen (berken-multiplex met of zonder witte HPL laag)
"Waarom heten jullie eigenlijk Nofruit?" Die vraag komt minstens één keer per week voorbij. En daar zijn we blij mee. Dus waarom heten we zo? Nou, …onder andere daarom dus…
Tot 2012 heetten we LoungeCreator. Niks mis mee, maar we zochten een naam die ons niet zou beperken in wat we ‘doen’ als bedrijf. Als Nofruit, kunnen we van alles ontwerpen en maken. Zo lang het dus maar geen fruit is.
Bovendien wilden we een naam die lekker blijft hangen en niet doorsnee is. Een naam die is zoals wij zijn: “een beetje gek”. We willen met onze naam Nofruit zorgen voor een lach op je gezicht. Of in ieder geval een vraagteken ;-)
Wie weet! Misschien zitten we op jou te wachten en weten we het zelf niet eens :-). We zijn een klein, groeiend, creatief bedrijf en we geven talent graag de ruimte.
Openstaande leuke functies op dit moment kan je hier vinden.
Mail waarom wij jóu nog missen in ons team naar lennaert@nofruit.nl